varuralli

eelmist hooaega alustas SLK kõva varude lahtihüppamisega, sel aastal on ELAK samamoodi alustanud.

oma kolme hooaja jooksul ei mäleta ma ühtegi täielikust tõrkest pandud varu. st olukorrast, kus põhivari lihtsalt ei avane. ei leita meduusi, saadakse tropikeerud, saadakse kontrollimatu spinn või kukutakse lihtsalt liiga madalale.

üldiselt pole kombeks õnnelike vahejuhtumite korral mõelda, mismoodi oleks saanud seda probleemi üldse vältida, sest kõik läks ju hästi. tegelikult võinuks kõik need asjad palju sitemini lõppeda, kui inimene või automaat poleks tegutsenud. minumeelest on see just olukord, kus tuleks mõelda ja vajadusel midagi ette võtta, sest veel ei ole hilja!

kuuldavasti tehakse väljamaal vvh-d kõrguse- ja ajakadu imiteeriva altimeetriga, kasutatakse olukorra kirjeldamiseks fotosid või lausa videot.

kuplilennukoolitust on seni tehtud heal juhul üks kord hooajal, aga inimesed jõuavad kiiremasse kupliträffikusse erineval ajal ja ega nad ise ei pruugi teadagi, kui oluline on neile endile või teistele liiklejatele mõistlik ja organiseeritud käitumine õhus.

loodan, et klubides mõeldakse neile asjadele juba ammu ja juba täna-homme lähevad need ja kõik veel paremad mõtted käiku – jõudu tööle!

« Next | Previous »