uued tropid, uus vari
ühe sõnaga – olen rahul!
peale tropivahetust on ründenurk väiksem ja tiib laiem. juhttroppide lõtk on suurem ja peale avanemist on pidurid sügavamal. softlinktide riidest pamperite peal (spetsiaalselt selleks, et slaider üle ei tuleks) lotendab kahe kill-linega slaider natuke rohkem kui enne. avanedes, vähemalt esimese 5 ja 7 sekundi hüpetega ei jäänud torud enam kinni ja mingit äkilist pööramist ka ei olnud. aga eks terminalis on lood natuke teised.
lendab nii kinniste piduritega kui ka täislauglemises ilusti otse, varju läbi pidurdada muidugi (juhttropid ju pikemad) enam ei anna, isegi pikalt, ca 10 sekundit käsi täiesti sirgelt all hoides säilib kuplis piisavalt survet, et vältida varisemist. juhttroppe tuleb tõmmata enne ca 7 cm, kui need varju tagumist serva üldse liigutama hakkavad. flat turns, ehk poolpiduris üht togglet järgi andes või ka teist natuke tõmmates käitub samuti stabiilselt. esimese vabaotsa surve on nüüd tiba suurem, aga ka mõju on paremini tunda. fleerimisel tuleb jällegi troppe rohkem tõmmata, “sweet point”, kui nii suurel varjul sellest üldse rääkida saab, on ca 20 senti madalamal.
pakkimisel jäävad need pikad “lineoverid”, nagu ma neid nimetan – tagumise serva küljes on suurtel sabredel kumbagis servas juhttroppidest sissepoole üks lisatropp, mis tuleb otse vabaotste juurde, sama palju jalgu kui vana linesetiga. aga sinna pole teha midagi, tuleb pakkides neid ise meeles pidada ja pinge all hoida.
katsetamiseks oli täna muidugi tiba kehv päev, kuna tuuleolud olid suht ebaharilikud – tuult eriti nagu polnudki. siiski jäi mulje, et kupli kiirus on täislauglemisel sama mis enne, aga lihtsalt lendab kaugemale. ise olen hetkel väga õnnelik oma varju üle. loodan, et saan ka pauguga avanemised kontrolli alla ja enam peale avanemist mingeid jõledaid pöördeid ei visata.